недеља, 26. фебруар 2017.

Hello spring

-Cao svimaa :D
ovih dana sam bila okupirana skolom i tim glupostima da nisam stizala nista da napisem, a nije bilo nista specijalno sto bih napisala. Pocelo je napokon lepse vreme i mojoj sreci nikad kraja, ne volim zimu i jedva cekam letooo. Setim se cesto moje letnje ljubavi od ovog leta tj proslog i cujemo se povremeno i mogu vam reci da boljeg decka nisam mogla naci samo je daleko naravno, nece meni Bog da podari decka normalnog i koji je jos blizu :D  kako stoji vasa ljubavna situacija? slobodno mi mozete pisati vase ljubavne probleme ili neke price koje bi ste voleli da objavim, volela bih da ih procitaam :D i slobodno komentarisite o cemu bi ste voleli da vam pisem i ja cu vrlo rado to uraditi. Danas je nedelja, dan za odmaranje iako nemam od cega da se odmaram, posto sinoc nisam izasla. Da cudno veoma, ostala sam sa mamom da gledam Zvezde Granda, bukvalno zbog Karleuse gledam, ona je kraljica. I tako da se ne desava nista specijalnoo kod mene, skola je u redu, ljubavi nema i tako iz dana u dan :D bio mi je skoro rodjendan koji je prosao veoma dobro ahahah i pilo se i slavilo.  Zelela sam samo da vam se javim i da cu cesce pisati samo mi recite o cemu i sta volite da citate i potrudicu se oko toga :D idem sada, pa vam pisem uskoroo <3

1 коментар: