четвртак, 23. јун 2016.

Pocetak letaa

-Cao svima :D
Shvatila sam da sam skroz zapstavila ovaj blog i odlucila sam da sada pisem cesce. Kao sto svi znate danas je prvi dan letnjeg raspusta i imacu dosta vremena tako da cu povremeno pisati sta se desava kod mene. Skola je dobro prosla, procicu verovatno sa jednom cetvorkom, sto je super. Vreme je sad pocelo da biva lepse, bile su one odvratne kise, ali sad se popravilo i toplo je jako. Veceras idem na maturu osmaka u mojoj bivsoj skoli i nadam se da ce biti lepo. I danas sam odlucila da preko ovog leta pogledam sto vise filmova i serija (ostavite neke predloge u komentarima) i da procitam sto vise knjiga. Kao i da izlazim svako vece u setnju i zazanje sa drustvom. Verujem da ce ovo biti jedno lepo i posebno leto, ustvari to je sve do nas. Od nas zavisi sta cemo uraditi od ovog leta i ja se nadam da cemo se svi potruditi da bude jedno od boljih. I nadam se da cemo mi sami konacno naci nekog decka, a vi koje ste u srecnim vezama ostati jos duugo :D
-Ne bih znala sta da vam pisem, mozete mi ostaviti u komentarima o cemu biste voleli da pisem, ovo vas pitam vec pedeseti put, ali niko se ne odaziva. Zelim da poradim na ovom blogu i hajde da to i uradimo :D
Mama je otisla kod komsinice na kafu, tako da sam ostala sama kod kuce i uzivam, pustila sam muziku i pisem vamaa gde ces bolje. Za danas nemam nista posebno isplanirano osim one mature, pusticu da me dan odnese :D
I trenutno pisem jednu malo duzu pricu koju cu stavljai u nastavcima, ako zelite da je postavim takodje prokomentarisite, misli da ce vam se svideti posto je letnja i nekako leprsava i lepa :D
I tako drage moje i dragi moji idem, pa cu vam pisati uskoro :D

Нема коментара:

Постави коментар