недеља, 26. новембар 2017.

Hello people

-Cao svima
Nije me bilo dugo, necu ni nabrajati razloge zasto besmisleno je, ali evo me sada sam tu i raspolozena sam da cujem neke vase predloge, ukoliko ih ima, sta bih mogla da pisem i koje teme da obradjujem. Ukoliko imate nekih problema ili bi ste zeleli da pisem o necemu posebnom, javite :D
-Trenutno sam ususkana, lezim u krevetu kao sto sam i juce i prekjuce i jako mi je lepo. Planiram da gledam neki film, ali kako to uvek biva provedem vise vremena trazeci film nego gledajuci isti, a nekad ni ne pogledam jer jelte nisam nasla nijedan dovoljno zanimljiv, nadam se da me razumete.
-Update na moj ljubavni zivot: nista znacajno se nije promenilo. Jos uvek nisam nasla svog princa iz bajke, ali mogu vam se pohvaliti da sam skoro upoznala jednog jako lepog i pametnog decka. Bila sam na rodjendanu kod drugarice iz razreda i on je bio tamo. Nismo se znali od ranije. To vece sam, mogu reci sama za sebe, bila veoma lepa. On je sedeo preko puta mene, za stolom i gledali smo se s vremena na vreme. Kasnije ustale smo da igramo i drugarica me je dovukla do njega da se upoznamo i rekla kao svidjas se ovom decku, mojoj sreci nikad kraja. I to vece smo pricali i upoznali se i bilo je jako lepo. Kasnije mi se javio i cujemo se redovno, ali se ne vidjamo tako cesto, iako bi bio red da me pozove na neku kafu nesto, ali on to izgleda nema u planu iz meni nepoznatih razloga (inace bas smo se skontali i i dalje se cujemo i sve je ful) ukoliko je neko imao slican problem i ima resenje za njega neka mi pise :D
Drage moje dame planiram da budem redovnija ovde i da ovo bude jedno jako lepo mesto gde cemo se svi druziti, pisite mi vase ideje, a ja vas ljubim do sledeceg pisanja!

Нема коментара:

Постави коментар