понедељак, 24. септембар 2018.

Te noci...💕

-Te noci svirao je Merlin. Koliko sam volela njega i njegove pesme, svaka je imala dusu i svako je mogao u nekoj pesmi da pronadje sebe.
Bilo je blago letnje vece na moru, mi mlade srednjoskolke zeljne zivota, zivimo svoje poslednje dane letnjeg raspusta. Kada se vratimo kuci, dolazi fakultet i obaveze. Ne mogu vam opisati koliko nisam zelela da se ta noc zavrsi. Te noci sam bila opijena mirisom, ocima, glasom. Te noci nisam hodala, letela sam, bio je neko tu da me uhvati ako krenem da padam. I dalje se secam tih I zelenih ociju, koje su me milovale pogledom. Po celoj plazi cula se buka mladih ljudi i muzika, a ja nista od toga nisam cula. Samo sam gledala u njega, i ta muzika i bezbroj nepoznatih lica, a ja luda i opijena na par minuta do njegovog poljupca. I dalje se secam tog poljupca. Kada sam otvorila oci videla sam njega i to je bio prizor koji bih gledala od sada pa zauvek
Te noci svirao je Merlin "Dobro je kad u zivotu nekoga volis, neko te voli

Нема коментара:

Постави коментар