субота, 13. јул 2019.

Biti zaljubljen

-Kada sam upoznala tebe, svet je stao. Sve je stalo. Zivot mi se okrenuo, pokrenuo i svuda je bilo cveca i sunca. Svuda je bilo tvog osmeha. Na stanici, u autobusu, u skoli, na ulici, na instagramu, na meni. Bio si dete, bio si decak koji se radovao malim stvarima i smejao uvek. Usao si u moj zivot i ucinio da osetim kako je to biti zaljubljen. Nisam mogla da jedem, nisam mogla da razmisljam, spavam ili radim uobicajene stvari. Stalno sam mislila na tebe, kad cu te videti, gde, hoces ti mene videti, hocu li ti se svideti. Nikada nisam osetila taj osecaj proleca u sebi i na sebi, oko sebe i pored sebe. Ti si bio moje prolece. Tih, topao povetarac koji mi je jezio kozu, a u isto vreme i milovao. Sunce koje mi je popravilo svaki dan. Cvece koje je uvek mirisalo na tebe i svuda ga je bilo, kao da ga do tada nisam ni primecivala. Tih dana sam plovila oblacima sedmog neba, tih dana sam se smejala, tih dana sam bila srecna, tih dana je sve bilo ljubicasto i veselo. I zelim zauvek da te se secam na taj nacin. 

Нема коментара:

Постави коментар