среда, 23. април 2014.

Kad treba da te vidim to je najbolji deo mog dana :)

-Dobar dan zelim :D
'Koliko volim te, srce bih dao, imenom tvojim bih ljubav zvao' <3
-Kao sto vidite sve ranije ustajem :/ to je zbog toga sto sam se prehladila i nos mi je stalno zapusen i ne mogu da spavam, to me izludjuje -.- Ali mene nista ne sprecava da pevam od ranog jutra :D
Jooj, sutra skolaaa, ali porebno mi je bar jos nedelju dana raspusta, ali dobro ima to i svojih prednosti. Krecem na gimnastiku, posto nismo imali preko raspusta, i on ce biti tamo ^^ I uzelela sam se treninga :D
Juce nisam pisala, zbog toga sto se nista posebno nije ni dogodilo. Imala sam juce neki osecaj kao da ce nesto lepo i veliko da se desi, ali malo sutra, kada smo sinoc izasle, sedele smo u parku i pricale i nije bilo nikog posebnog :/ jbg xd
Danas planiram da operem kosu xd, gledam seriju 'Prijatelji' i 'Strebere' (poceli su juce na B92, oko 13h pocinju) pa cu da ucim tehnicko -.- i videcemo onda sta ce biti. :D
I takoc :D
Odoh sada, caoss <3


Нема коментара:

Постави коментар