субота, 26. април 2014.

Prica: 'Ti si sve sto volim u ovim godinama' ^^

-On je bio jedan i jedini, u koga sam bila zaljubljena duze od godinu dana. Svaki dan sam mastala o njemu, o mogucim nama, ali on je uvek bio hladan, i prijateljski nastrojen prema meni. Upoznali smo se tako sto sam ja pocela da treniram u njegovom mestu i svakog drugog dana dolazila na treninge, a on dolazio sa drugovima da gleda. Isprva sam mislila da je umisljen i da misli da moze da ima svaku, pa sam ja bila hladna prema njemu. Ali ubrzo sam shvatila da je cista suprotnost od toga, i ubrzo se i zaljubila.
-Drugaricama sa treninga sam se poveravala, rekla sam im jednom da mi je on jako sladak, i one su naravno to malo preuvelicale i rekle njemu. Mene je bilo malo sramota, da ga posle toga pogledam u oci, ali dobro :D
-Jedno vece, je ringispil dosao u grad, bila sam jako uzbudjena zbog toga sto to znaci da cu svako vece izlaziti sa drugaricama, a bice i on tu :D
Prvo vece izlaska, Dunja i ja smo otisle da se malo prosetamo do ringispila, odigrale flipere i u tom trenuku sam videla Borisa sa svojim drugovima. Bio je presladak. Prisli su, pozdravili se sa nama i Boris me je pogledao malo duze i samo se nasmejao, dok je Dunja pricala sa Banetom, u koga je i zaljubljena. Mi smo posle toga otisle na setaliste koje je bilo odmah do ringispila, i setale smo, pricale i kada je bilo nede oko 23h, pridruzili su nam se momci i jos neke likuse. Pricali smo svi, zezali se, a ja nisam mogla da odvojim pogled od Borisa. Mina, koja je takodje zaljubljena u njega, naravno presla je na stvar i rekla da joj je hladno i kao Borise mozes li mi dati tvoj duks, on je naravno dao. Meni je bukvalno bilo muka od nje, ona je odvratna i stalno se prenemaze, juu jadna ona. -.-
Ubrzo smo Dunja i ja morale da krenemo, Boris i Bane su krenuli sa nama. Bane je pratio Dunju na potpuno drugoj strani od moje kuce. :D Ostali smo Boris i ja nasamo. Nekoliko minuta je bila ona neprijatna tisina, a onda smo se raspricali, bukvalno o svemu, imali smo milion tema. Odjednom je stao, posto smo stigli do moje kuce, i ja sam stala. Bio je visi od mene, prisao mi je i zagrlio. To uopste nisam ocekivala, posebno ne od njega, iako sam uvece na jastuku smisljala razne scene mene i njega kako se grlimo ili ljubimo, i napokon se to i desilo. Kao sto rekoh, bio je visi od mene i kada me je zagrlio, osetila sam se tako sigurno i prijatno, naravno mirisao je fenomenalno. Pustio me je, pogledala sam ga, malo upitnim pogledom, on se nasmejao i rekao da ne brinem nista i da cemo se videti sutra uvece. I otisao je, ja sam samo stajala u cudu, ali veoma srecna i uzbudjenaa.
-Sutradan je Dunja spavala kod mene, i pricale smo o svemu, rekla mi je da ju je Bane poljubio, bila je jako srecna. A ja sam joj ispricala moj slucaj. Odlucile smo da se veceras lepo spremimo i da se lepo provedemo, naravno. Kada je doslo vreme da izadjemo, imala sam jako cudan osecaj, bila sam jako srecna i radoznala, sta ce se desiti sve veceras. Opet smo otisle na flipere, ali nismo videle Borisa i Baneta, iako smo setale i setale i videle mnoga lica, ali njih nikako. Kada je bilo pola dvanaest, neke drugarice, su nas zvale da se vozimo na ringispil, pristale smo, kada vec nismo videle ove, hajde bar malo da izvucemo ovo vece. Sele smo na ringispil, krenula je pesma od Fantasico benda 'Mila moja' i odjendom neko mi je prekrio oci rukama, prisao iza ledja i sapnuo mi na uvo 'Pogodi ko je.' Naravno iz prve sam prpeoznala taj miris i glas, bio je to Boris. 'Sta ti radis ovde?' pitala sam. 'Kao sto sam ti sinoc rekao, videcemo se sutra uvece, i evo ga, vidimo se.' Seo je iza mene na slobodno mesto, uhvatio me za sediste i privukao k sebi. Bila sam mu okrenua lidjima. 'Drzi me cvrsto nemoj da ispadnem.' 'Tebe ne bih ispustio ni za sta na svetu.' rekao je i nasmejao se. Ringispil je krenuo, i kada je bio onaj deo kada se najbrze okrece Boris mi je rekao 'VOLIM TE.' posto ga od buke i svega nisam cula piala sam sta, a on se jakoo proderao VOLIM TEE i posto sam bila okrenuta prema njemu sada, poljubio me je. Samo sam ga u cudu pogledala, a on je imao najveci osmeh na licu. Kada se ringispil zaustavio, izasli smo, i on je rekao 'Ti si sve sto volim u ovim godina, bila su mi oba oka vezana.' Ja sam se nasmejala i rekla 'Volim i ja tebe, mila moja.' Smejao se, i samo me jako zagrlio, znala sam da govori istinu i bila sam jako srecna.
-KRAJ-

2 коментара: