понедељак, 21. април 2014.

Uskrs, i jako lep daan :D

-Dobro jutro svima :D
Ustala sam ranije nego obicno, ne znam zbog cega, ali nema veze. Moram da vam ispricam jucerasnji dan, najbolji do sada :D

20.04.2014.- Nedelja

-Ovako. Juce je bio Uskrs, kao sto svi znate. Srecan Uskrs svima, sve najlepse zelim :D Ovako, ujutru oko pola 10, smo mama ja i Z i njeni, otisli u crkvu. Tamo je pop pricao o Isusu i citao molitve i sve, i pred kraj rekao je da svi pridju da se priceste i ko je postio i ko nije. A pop ima jednog preprepreprelepog sina, koji ide sa mnom na gimnastiku, i on je njemu pomagao drzeci kao salvet ljudima da se ne ukapaju kad im pop pruzi kasicicu hleba i vina. Ja vama ne mogu da opisem koliko je on bio lepo obucen, pa sladak, pa kulturan, sve, znaci savrsen je majke mi. I ima jako lepo ime :D Posle crkve, smo svi otisli kuci i ceo dan sam pevala 'Hristos voskrese, radost donese' i meni je doneo radost :D Kada smo dosle Z i ja na red, prvo je ona bila pa ja. Ja sam prisla i to savrsenstvo mi je stavilo salvetu na bradu i pop mi je dao kasicicu i bio je to najlepsi minut u mom zivotu xD posle smo opet stajale u redu da i uzele hleb i jaje, a jaje mi je dao jedan malo stariji popin sin, koji je takodje jako sladak :D
Posle rucka sam otisla kod Z, da se kuckamo jajima, i igrale smo malo kosarku, i posle otisle na utakmicu koja je bla na nasem stadionu. :D I dolazimo mi tamo, a na tribinama stoje dva prelepa decka, koja su iz susednog mesta i predobro su bili obuceni (inace braca). I mi prosle i oni nas pogledali i tako, ali celu utakmicu smo bili na drugim krajevima tribina, i kada smo krenule, cekale smo njihova kola i kada su prosla Z i ja budale mahale njima, nadam se da su videli xD 
Uvece smo Z i ja izasle malo do parka, nije bilo nicega, ali smo analizirale jucerasnji dan i pricale o svemu i bilo jako lepo :D Kod drugarice iz tog mesta odakle su ona dvojica, malo sam se raspitala o njima, i sve u svemu jako su dobri :D
I tako juce je bio jako dobar dan i bila sam srecna :D 
Idem da jedem, caos <3


4 коментара:

  1. Hej,mnogo mi se svidjaju rvoji postovi i volela bih kada bi mi dala nekolko saveta jer sam tek pocela da pisem svoj blog.Unapred hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. Naravno samo reci u vezi cega ti treba pomoc ili savet? :)<3

      Избриши
    2. Pa o tome kako da moj blog dobije vise citaoca ili o temama za postove :)

      Избриши
    3. Za citaoce ces morati malo da se strpis, tj moraces da pises svaki dan, da budu redovni postovi i pre svega zanimljivi :) O temama... ipak je tvoj blog i ti tu pisi sta god pozelis, o modi, o svom danasnjem danu, o tinejdzerima, filmovima, serijama bilo cemu :)

      Избриши