субота, 19. април 2014.

Ombre, Uskrs, i svasta nesto :D

-Caos svimaaa :D
Evo i subota doslaa, sutra je Uskrs i ja jedva cekam :D Juce je bio super dan. Bila mi je Z sa njenom sestrom i pricale smo, zezale se i tako. I onda smo mama i ja farbale jaja i pre toga smo pravile kolace, tacnije ruske kape. Predobri suu *-*
I tako. I da, razbolela sam se. Tj grlo me boli i ledja i sva sam nikakva, ali dobro proci ce i to, nije nista strasno :D
-I imam nekoliko novosti. Za maturu cu najverovatnije uraditi ombre na kosi i onda je ukovrdzam (stavicu sliku ombri) Savrsenstvoo *-*
Boja ce biti malo tamnija, tj nece biti toliko zuto, kao na prvoj slici, ali hocu taj prelaz kao na prvoj. :D Bice supeer :D
I danas sam gledala jako dobar film sa Dzulijom Roberts 'Odbegla mlada' najbolji je :D
I takoc :D Idem sada da jedem moje kolace i gledam neku seriju. Poziic :*


Нема коментара:

Постави коментар